torsdag 17 november 2011

Dags för lite torsdags kalas....

Men jag passar på att skriva lite innan. Dexter och jag är bortbjudna på lunch med våra fina vänner Madelene och Alicia. Det ska bli roligt att komma hemmifrån, annars blir det bara en massa "måstesy" och det kan vi ju skjuta på till kvällen :)  . Inatt vart det dock lite sent eftersom jag knåpade ihop en liten födelsedagspresent till en som nyss fyllt 30. Vi får hoppas han gillar den :) 


Sen måste jag bara säga att igår hade jag världens snällaste barn. Det var som att han kände på sig att Mamma behövde sy. Han sov lääänge och var vaken nån stund och var på stråååålande humör. Sen la han sig och sov igen, så jag fick litegrann gjort faktiskt :)
Liten tygkorg som man kan ha till att ge bort med valfritt innehåll i present, dölja fula krukor till blommorna, ha nötter i... finns massor med användningsområden :)



Disk/bakhandduk
Närbild på disk/bakhandduken med pepparkaksrecept
Nä nu är det dags att börja göra sig iordning för "Daten" :)

Over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar