måndag 24 oktober 2011

Sista finliret...

...innan jag lämnar ifrån mig mina saker till butik Lilja- Johanna. Det känns spännande och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem. 

Mina hemmaknåpade tags som jag slet med en  kväll. Tur jag har en sambo som är superduktig på allt som har med datorer att göra.



Ulliga gulliga hjärtan & budskapshjärtan.



Mina "festisar" som man kan ha allt möjligt i.  Endel har dem som pryluppsamlare i handväskan för att slippa att allt ligger i botten av väskan. Annars fungerar de bra som ...
...Sminkväska eller...



...Nappväska... Bara fantasin sätter gränser ;)


Nu har jag sneglat länge nog på de utklippta delarna till Dexters bodysuit...Dags att hugga in :)
Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jättefina grejer du gör Emma! Ska scrolla mig neröver nu.......

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :) Du blev min första kommentar på bloggen! Tack tack!

    SvaraRadera