tisdag 8 november 2011

Dags att lägga i en högre växel...

... om jag ska hinna allt jag borde hinna innan jul. Har dels Butik Lilja johanna att sy till och sedan är det dags att börja grubbla på vad som ska säljas på Kajsa kavat marknaden. Och allt detta medans jag har en väldigt sällskapsjuk son som bara vill att Mamma ligger brevid när man ska sova :)



Har knåpat ihop 4 kuddar iallafall , den grå är min favorit. Tycker den är enkel och fin. Påbörjade dessutom 3 st mobilfodral igår men efter att jag sytt fel på det tredje gav jag upp. Var tvungen att hoppa in i duschen för att bli av med lite ilska :)



Jag hoppas att Dexter sover en längre stund idag (just när jag skrev det så hör jag ett skrik inifrån sovrummet, He's awaaaaake :)   )

 ... jaja vi får väl plocka fram bärselen och se om han nöjer sig med det.

Over and out! // Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar