lördag 26 november 2011

Fösta advent...





Imorgon smäller det! Då är det första advent och det är dags att tända första ljuset. Har sen i fjol vart sugen att sy en "ljuspåse"kalender, och i år vart det slag i saken. Sydde dock bara en och lämnade iväg till butik Lilja Johanna just eftersom det är första advent imorgon, jag var sent ute och de flesta antagligen har fixat sig en adventsljusstake.


Om man sätter i en ljuslykta  med mönster på så blir det ganska effektfullt.

Håller på att förbereda mig för Kajsa kavat marknad också. Känns lite stressigt men det får bli det de blir.
Här är några mobilfodral varav några hamnat hos Lilja Johanna och några hamnar på marknaden.



Sedan har det även tillverkats "festisar" eftersom de hade tagit slut i butiken. Behöll några tills marknaden också.







Sist men inte minst vill jag bara visa en specialbeställning jag fick igår. Det var en kompis till mig som skulle få göra något så roligt som att gå på en Thanksgiving middag. Hon ville ha något med sig till värden och då fick det bli en sån här :

Nä nu är det dags att leta reda på mössmönstren... Hmm vart la jag dem sist....???




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar