söndag 16 september 2012

Resultatet av tutorialen blev...

Den här! Jag är nöjd med både färgsammansättningen och hur sömnaden gick. Alltid roligt när man kan variera bodysar med olika knäppningar. 
Närbild på knäppningen. Jag lade det randiga tyget på tvären för att få lite mer effekt och det gick galant :) . Gjorde även det på armarna. Interlocken är köpt hos Sydilla och är otroligt lättarbetad. Även det randiga tyget är köpt hos Sydilla och är en kär favorit här hemma.
 Om man tycker det känns svårt att sy knäppningslisten eller kört fast så knåpade jag ihop en tutorial igår på hur jag gick tillväga när jag sydde den här bodyn. Kanske kan man få nått tips eller få det att klarna lite när man ser bilderna. Vad vet jag :) . Den finns iallafall här om du vill kika på den . 
Lämna gärna en kommentar om du vart här och hälsat på. Det gör min dag ännu lite ljusare :)
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar