söndag 12 februari 2012

Nya projekt!

Idag har jag testat något nytt. Har sytt både trosor och kalsonger till oss här hemma :)
Jag gjorde en deal med S att fåklippa sönder ett par gamla kalsonger. I utbyte fick han dessa :


Sen fick D en ny röd filt som ska matcha vagnen . Funderar på om den ska dekoreras med en svart skinnstjärna. Sydde även en svart med illgrön baksida och en brun med randig baksida.


Avslutar med helgens mössömnad. Är du sugen på en egen så skriv ett litet meddelande längre ner. Är du inte sugen på en egen men vill göra mig glad, skriv ett meddelande lite längre ner :)  ...

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är riktigt sugen på en babyfilt som jag vill ge i present åt en liten nykomling. jag vet att gossens mamma gillar stjärnor och ser här att du har en superfin filt, svart med vita stjärnor o grön baksida, har du sånna i Butik Lilja-Johanna? Eller har du möjlighet att sända med post till mig? Vad tar du för filtarna? Maila mig gärna eller smsa veronica.lowgren@hotmail.com, 076 83 63 263 MVH Veronica

    SvaraRadera